TIPS OCH IDÉER

Här kommer några tips på vad man kan köpa eller göra för sin Valentine på Alla♥dag.
För en perfektionist som mig tog det här många timmar att sätta ihop, så titta noga. Puss och lycka till! 
 
TILL HENNE
Det är såå himla fint som pojkvän att ge bort första bokstaven i sitt namn som berlock. Jag skulle bli otroligt glad och detta är något jag själv verkligen skulle vilja ha. Så om du inte hittat något bra till din partner än, kan jag starkt rekomendera detta! 
Berlockerna på bilden är från Thomas Sabo. Har hon inte ett armband än, så är även det en bra present!
 
TILL HONOM
Personligen tycker jag att det är lättare att komma på presenter till tjejer eftersom jag är en själv, men när jag väl satte ihop den här bilden insåg jag hur mycket det faktiskt finns till killar! 
Älskar han spel så köp t.ex. en spelkonsol eller tycker han om att ta det lugnt på morgonen kan han nu strosa runt i en fin morgonrock. Du känner honom bättre än många andra, välj något som är han.
 
TILL BÅDA
Ibland kanske det bästa inte är en inslagen present utan en upplevelse!
Till exempel kan du ta med honom/henne på resturang, gå på bio, åka på spa, ordna picknick, resa iväg på en weekend till Stockholm, laga en fantastisk middag eller bo på hotell.
Det finns tusen olika äventyr ni kan göra tillsammans och jag är säker på att du hittar något perfekt!
LYCKA TILL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0