ALLA♡DAG

Märker att många mår dåligt över att de inte har en partner på alla hjärtans dag. Visst är det helt fantastiskt att kunna tillbringa den dagen med sin flickvän eller pojkvän, gå ut på resturang och/eller mysa med choklad och rosor.
Men kom igen singlar, det är för tusan en fredag! Du har alla möjligheter i världen att umgås med någon du älskar. Det kan vara familj, vänner eller kanske din hund? 
Jag till exempel ska först ha pannkaksdejt med min saknade Hanna på dagen och sen vara med tjejerna och fira underbaraste Elin som fyller 18! Därefter får vi se vad kvällen bjuder på.
Varför slösa bort en dag åt att vara ledsen, när du kan fylla den med kärlek? 
Festa med dina vänner, läs en bok, laga brakmiddag med familjen eller bara vara ta det lugnt och lyssna på din favoritlåt.
Alla hjärtans dag handlar om kärlek, i alla dess former. Så gör något du älskar.
Här är några bilder på mig och mina hjärtan.

Min kärlek till dessa tjejer är enorm. Skulle inte vara samma Louise utan dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0