EN VECKA

Idag har jag varit hemma från skolan en vecka. Är så extremt rastlös och uttråkad. Har sett en miljon filmer, lyssnat sönder mina spellistor på Spotify och ätit mängder av godis. Vill bara tillbaka till skolan träffa med mina vänner, än att vara hemma och vänta på att tiden ska gå. 
Passar för tillfället på att gosa med Smillan. Som jag nämt tidigare är hon inte direkt en katt som stryker sig så mycket mot benen att man snubblar. Dock är det är precis en sån katt jag vill ha.
Smillans färg på pälsen kallas "sköldpaddsfärgad" och det är faktiskt så att katter med den färgen blir lite bitchigare av sig. Det märks eftersom hon beter sig som en liten prinsessa här hemma.
Låter som hon är hemskt elak, men hon är världens snällaste också!
Min lilla bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0