10 SAKER OM MIG


En dröm när jag blir stor är att få inreda min bostad precis som jag själv vill ha det. Tänk att få möblera ditt drömhus, måla och fixa. Leta rätt på den perfekta lampan eller matbordet. Springa runt i inredningsbutiker och hitta precis sin stil.
 

Jag önskar att jag var lika brun som min bror. Min bror är extremt brun, till och med så brun att vissa ibland tror han är utländsk. Själv är jag blek och blir inte ens lika brun på sommaren som han är på vintern. Otroligt orättvist, då vi till och med har samma föräldrar.

 

Mitt humör ändras extremt beroende på vilket väder det är ute. Skiner solen, så skiner jag också, så enkelt är det.

 

Innan jag började gymnasiet läste jag massor av böcker, älskade att skriva och hade en dröm om att bli journalist eller författare. Det har totalt avtagit eftersom jag känner att lärarna inte tror på mig på samma sätt längre. Väldigt synd.

 

Jag vill att alla ska få vara med och blir väldigt irriterad på människor som tar andras plats. Alla har en lika stor ruta om hur mycket utrymme man får ta i en grupp, stå inte på någon annans ruta för guds skull!

 

Jag tar väldigt lång tid på mig när jag ska iväg någonstans. Du kan ge mig en hel dag och jag kommer ändå inte vara klar i tid.

 

Jag tycker inte om att gå och lägga mig på kvällen och tycker det är ännu värre att gå upp på morgonen. Ändå älskar jag att sova.

 

Jag sjunger jämt och musik betyder otroligt mycket för mig. När jag är ensam hemma kan jag spendera timmar åt att sjunga och dansa till mina favoritlåtar på högsta volym. Det är en ren kamp för mig att se oberörd ut när jag lyssnar på musik bland folk t.ex. på bussen. Helst av allt skulle jag vilja dra en show bland busschaffisen och stoppknapparna, åtminstonde få mima med.

 

Älskar att skratta.
Jag har alltid varit en sådan människa som skrattar mycket och dras till människor med humor. Mina närmaste vänner blir därför naturlig de som jag har som roligast med.
Världens bästa känsla är när man skrattar så mycket att man inte vet vart man ska ta vägen.

 

Att börja på gymnasiet ändrade mitt liv totalt och jag är SÅ glad över alla nya vänner och människor som nu finns i mitt liv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0